torstai 20. helmikuuta 2014

Nakamura: Suuria unelmia, vähän rahaa

Heippa! Postaan teille nyt mun suosikki pelitallennuksesta, jossa oon oikeestaan jo menossa toista sukupolvea. Tän perheen nimi on Nakamura ja nee muutti vastikään Starlight Shoresiin. Mulla ois niille suuret suunnitelmat niitten talon suhteen, mutta kappas vaan, ei se niille kertyneet 50 000 riittänytkään kuin vain taloon ulkopuolelta. Peliä helpottavia koodeja (motherlode, testincheatsilla tarpeiden täyttäminen) mä yritän välttää, koska mulla tuppaa yleensä menee peli-into jos innostun ylikäyttää koodeja. Mut etten mä nyt ihan liikaa jaarittelis, niin mennäänpäs kuviin.





Tältä tää hökkeli nyt ulkoa päin ainakin toistaseks näyttää, mallia oon ottanut, koska oon ihan
surkee noitten talojen suunnittelussa. Pihaan ei riittäny rahat ja sen mä teen muutenkin ihan viimeisenä. Jos ihmettelette noita makuupusseja ja muuta roinaa tossa pihalla, niin ne on siinä sen takia, että simit pysyisivät pois tieltä sillon ku ne saa taas rahaa et voin jatkaa talon sisustamista.




Sanokaa hei Hatsukolle. Hatsuko on mun suosikki pelata tästä perheestä ja itse asiassa toisen sukupolven suvunjatkaja.




Tässä on Hatsukon kaksoissisko Hinako. Hiukan kovan näköisestä ulkokuoresta huolimatta tää neiti on silti rauhaa rakastava ja luonteeltaan ystvällinen.




Suvun aloittaja Aiko on jo jättänyt nuoruusvuodet taakseen, vaikka ilmeilystä päätellen kyseessä ei kuitenkaan ole mikään vanha kääkkä.




Aikon mies ja kaksosten isä Aulis on yliopistosta mukaan napattu herra. Vihaan muuten kun mun pelissä puhelimet tuppaa bugittaa tolleen, että toi näyttö venyy itse puhelinta suuremmaks.




Aiko kun rakastaa kissoja, niin niitä vipeltää talossa useampikin. Tässä talon vanhimmat katit, Talbot ja Siru. En muuten koskaan keksi näille mun pelin lemmikeille itse nimiä vaan kyselen kavereilta ehdotuksia.




Talbotilla ja Sirulla on kaksi pentua, Elmeri tuolla taaempana ja tuo pörröisempi tapaus on Joonas. Mulla noitten eläinten turkki ei näy kunnolla, näyttävät vaan liikaa syöneiltä. En sitten tiiä mistä johtuu, mutta kuulemma monella on samaa ongelmaa ollut.




Tämä sinitukkainen komistus tässä on Cid, Hatsukolle yliopistosta mukaan kaapattu aviomiesehdokas.



Tässä taas on Hinakolle tyttöystäväehdokas, myöskin yliopistosta napattu. Oliskohan nimi ollut Esther tai joku tommonen? Sietäisi minun hävetä kun menin unohtamaan. Ja kyllä, on tullut noita kumppaneita mun simeille napattua yliopistosta. Kun en koskaan koko tutkintoa jaksa loppuun asti suorittaa, niin pakkohan sieltä on sentään jotain mukaan saada.



Aiko on ammatiltaan kirjailija ja tässä rouva väkertelee ensimmäistä sarjakuvakirjaansa.




Isän ja tyttären yhteiskuva ei oikein ottanut onnistuakseen :/




Lehden veit sitten takapihalle?! 




Tuli mulle muuten yllätyksenä, että simssissäkin puhelimet voi hajota. Korjaus makso kuitenkin 150 simeolonia, eikä näillä rassukoilla ollut enää kuin vaan 70




Piti nää puolisoehdokkaatkin passittaa hankkimaan töitä, jotta saatai vähän rahaa. Cid tiedeuralle ja Esther(?) lääkealalle. En oo varmaan tainnut kertoa muitten ku näitten ja Aikon ammattia? Aulis on siis ravintola-alalla, Hatsuko musiikkiuralla ja sit Hinako on alotteleva akrobaatti.



Piti sitten siihen sairaalan eteen ruveta taiteileen?



Okei no ihan hienohan siitä tuli ja sait katsojiakin, mutta olisit nyt jonnekkin vähän muualle voinut...




Näillä on myös talon takana iso puutarha, jonka nyt Esther pääsi pistämään aluilleen. Neidillä kun oli vapaa-aikaa ja joku puutarhaan liittyvä elämänhaavekkin, jota en nyt tarkkaan satu muistamaan.




Hinako sai tosiaan jo yliopistoaikanaan kunnon kymppitasolle, nyt on siis taitohaasteiden ja lihaksien kasvattamisen vuoro.




Nää kaks pisti flirtiksi (ja Esther stalkkaa). Noilla kahella oli kyllä jo ensitapaamisella kitkaa välillä, koska eriävät luonteen piirteet (Hatsuko on seurasim ja Cid yksinäinen susi). Päätin silti haluavani Hatsukon vauvoille Cidin geenejä, joten en oo luovuttamassa.




Kyllä tää on vieläkin vähän hankalaa, mutta eiköhän se siitä. Huomatkaa muuten, että alakertaan on saatu jo vähän pintaa.




Hei iteppähän sä sen torjuit, turha nyt on näyttää noin myrtsiltä. 



Pistettiin poika kasvimaalle miettimään tekosiaan ♥




Mä en ehkä ihan noin korjailis konettani, mutta antaa olla. Aikolla on sentään kätevyys tasolla 5, että tuskimpa mun sille kannattaa näissä asioissa väittää vastaan...





Yh, Siru meni sitten hankkimaan itselleen kirppuja.




Ja ihan vaan kirppukylpyä varten hankittiin (halvin mahdollinen) kylpyamme tohon pihalle.








Punapäät vein sit treffaamaan rannalle. Josko niitten suhteen kanssa menis vähän helpommin...






Pöpö olo : D


Ai että nää on sööttejä. Harmi vaan että mulla on suunnitelmissa lähettää nää oman onnensa nojaan, kunhan näitten suhde on tarpeeks vankalla pohjalla... En vaan tykkää pelata liian isoilla perheillä, nytkin noita pelattavia on kymmenen jos kissat lasketaan mukaan.


Oot sä hatsuko kyllä hassu ♥


Ei halunnu Siru kirppukylpyyn.. :c


Mä en tiennytkään, että nää voi istua tossa...


Kivasti pöllyy noi höyhenet.


On ne kyllä sulosia, vaikka onkin aika täystuhoja ja on aina heti raapimassa jotain, jos silmä välttää.


Rupesin kattelee et mikäs se tuolla loistaa...


...ja alieneitahan siellä.


Hatsuko päätti käydä moikkaamassa.


Hei et sä nyt noin voi mennä tekemään!



Tää kissojen metsästäminen on tosi hauskaa katottavaa.


Aulis: Vaimo, pueppas nyt jotain päälle... Sä nolaat mut.


Vihdoin saatiin se Siru kylpyyn.


Heti aamusta suunnataan kasvimaalle.


Isäpappa salille hikoilemaan.


On se komea, työasussakin. Oon kaavaillu Cidistä hullua tiedemiestä, saas nähä miten toteutuu.


Oon aina ollu sitä mieltä, että noissa tontuissa on jotain saatanallista...




Ja uutta kirjaa pukkaa. Pitäis saada nopeasti rahaa, jotta ei tarvis kauaa nukkua taivasalla...


Makeoveria luvassa.





Hinako esittää pantomiimiä rahasta, näitä alottelevan akrobaatin velvollisuuksia. Oon muuten jo kerennyt unohtaa sen taiteilijanimen, pitäis tarkistaa.




Ja päätetään tää niinkin masentavaan asiaan, kuin laskut. Ei noilla ollu ees varaa maksaa noita vajaan 200 simeolonin laskuja.


Ens kerralla varmaan luvassa lisää Nakamuria, toivottavasti siihen mennessä oltais saatu ees pari huonetta talosta sisustettua.

2 kommenttia:

  1. Aivan mahtava perhe! :D Mulla on just toisin päin, jos en käytä koodeja mulla saattaa mennä aika nopeasti peli-into. ;) Jään seurailemaan, ja edelliseen postaukseen, tää ulkoasu on ihana. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos :D Itekki oon tähän niin tykästyny, etten juuri malta muilla pelatakkaan.

      Heh, vähän on venhätäny tää postausväli mut yritän nyt saada täs pääsiäisloman aikana jotain väsättyä kun kuviakin on päässyt vähän kertymään :)

      Poista