maanantai 17. helmikuuta 2014

Terveppä terve

Aattelin tässä ekassa postauksessa kertoa vähän itsestäni, sim-muodossa tietenkin, onhan kyseessä sims blogi.



Eheheeheh... 


Krhm, siis joo anteeksi toi äskeinen. Olen siis Johanna S, tämän blogin  kirjoittaja.


Mitäköhän mun pitäis ittestäni nyt kertoa... Etten vaan höpöttelis mitään kauheen mielenkiinnototnta.


Olen siis vielä muutaman kuukauden peruskoulua käyvä nuori, joka viettää
päivänsä simssiä pelaillen, piirtäen ja maalaillen, lukien ja ystävien kanssa
ulkona pyörien.


Kaikessa tietokoneisiin ja muuhun elektroniikkaan liittyvässä mä olen ihan susihuono,
joten siksi tää ulkoasukin on vielä vähän vaiheessa. Sain viimeyönä ja ihan tarpeeksi
harmaita hiuksia tätä värkätessäni. Eihän teini-ikäisellä kuuluis harmaita löytyä?!


Joo no eiköhän tää ollu tässä, ei teiän tarvii musta tän enempää tietää. Älkääkä
mun nyrpeää ilmettäni säikähtäkö, oon vaan väsynyt ja nälkäinen. Oikeasti oon
varsin lempeä persoona, hehe. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti